Ekonomický informační systém Alfa

Servis a služby

Servis a služby | Alfa-soft.cz Našim zákazníkům je poskytován komplexní balík služeb pro zákaznickou podporu, který mohou využít uživatelé aktuálních verzí programu Alfa - mají v platnosti roční licenční poplatek. Tento balík služeb mohou zdarma využívat i všichni nový zájemci o náš informační systém. Služby jim pomáhají k rychlému řešení dotazů k ovládání našeho programu, k řešení problémů s provozem programu, řešení individuálních požadavků na funkcionalitu programu a možnost pravidelné on-line aktualizace programu ve vztahu k novým legislativním změnám a úpravám programu. Velmi výhodná, pro obě strany, je Vzdálená pomoc. >>

  • telefonická podpora uživatelům, která je k dispozici v pracovní dny od 8:00 - 16:00, polední přestávka 12.00 - 12.30 
  • emailová podpora uživatelům, která je k dispozici bez časového omezení
  • v roce pořízení programu je poskytována zdarma
  • v následujících letech je automaticky započítána do ročního licenčního poplatku v částce 690 Kč
  • v případě, že nechcete tuto službu využívat, nebudeme vám ji v rámci ročního licenčního poplatku účtovat
  • dodatečné zakoupení služby pro aktuální rok bude zpoplatněno částkou 1380 Kč

Princip služby Vzdálená pomoc

  • po spuštění volby Vzdálená pomoc nám telefonicky zdělíte Vaše ID a heslo, ID má každý počítač unikátní a heslo je vždy jiné
    Alfa - vzdálená pomoc
  • na základě ID a hesla se můžeme připojit na Váš počítač - Vy na své obrazovce vidíte, co dle Vašich pokynů provádíme
  • za vzájemné naší a Vaší spolupráce jsou provedeny požadované úkony
  • nutnou podmínkou k realizaci služby je připojení počítače zákazníka k internetu
  • tato služba je nadstandardní a není nabízena v rámci běžné technické podpory, služba je placená
  • zákazník se přijetím této služby zavazuje, že po celou dobu průběhu bude přítomen u daného počítače a bude tak osobně sledovat všechny úkony provedené pomocí služby Vzdálená pomoc
  • před započetím práce Vám důrazně doporučujeme provést zálohu dat